BAGATEL Herstedøstervej 50, 2620 Albertslund
CAF? & GALLERI Åbningstid: Søndag kl. 12-17
BED & BREAKFAST Åbent hele året

Faste udstillinger

Galleriet skifter udstilling ca. hver 6. uge. Men samtidig har vi tilknyttet en række faste kunstnere. Det drejer sig om:
Ernst Christiansen, der er tegner. Ernst har fra Vestskovens spæde start fundet sine motiver her. I galleriet kan man købe tryk af disse tegninger. Størrelsen varierer fra postkort til A3 størrelse. Kender man selv lidt til Vestskoven, kan man ikke undg?at nikke genkendende til mange af Ernst Christiansens motiver. Priserne er fra 30-75 kr.

Lise og Ren?Wulff Iversen, der er keramikere. I galleriets "gaveskab" kan man finde et stort udvalg af ægteparrets flotte og spændende keramik. Der er tale om såvel brugskunst som dekorativ skulpturel keramik. Priserne er fra 25 - 600 kr.

Else Willumsgaard, der arbejder i glas. Else kastede sig i første omgang over malerkunsten, men for ca. 25 år siden blev glasset "hendes skæbne". I galleriet kan man finde unik glaskunst i prisspændet 40 kr. (lysestage) til flere tusinde kroner for glasskulpturer. 

Elin Krebs, der er glaskunstner. Hun arbejder meget med smykker, men galleriet har ogs?glasfigurer i form af fugle, flag, katte, piger og drenge. 

Marian Brogaard, der arbejder med glas. P?bordene i galleriet har vi spændende glaslysestager stående af Marian Brogaard. Desuden har galleriet glasopsatser og ca. 10 cm høje katte fremstillet i glas. 

Anni Skøttrup Kjelgaard, der laver ”skæve?huse i keramik. Husene er ca. 15 cm høje, og man kan anbringe et fyrfadslys i bunden af huset, hvorved man får et hyggeligt udtryk. Husene koster kr. 500.

Ib Meyer har sine plakater med naivistisk motiv til salg for kr. 75,00.

Elisabeth Kjergaard, der laver forskellige former for strik.

Lis Christensen, der laver toiletpunge, højtidsrelateret tekstil, mv.
The enjoyable sight was surprising given what replica watches uk I know about Rolex's highly conservative marketing policies. There was a full-length commercial celebrating Rolex's relationship with Wimbledon. I actually saw the same replica watches uk video recently uploaded to Rolex's own official YouTube channel that was formed a few months ago (also to my surprise). Why is all this important? First, it heralds YouTube as being a serious destination for replica watches uk luxury advertisers - many of whom are extremely hesitant or at least unfamiliar with internet advertising. With Rolex participating as a YouTube advertiser, it will no doubt be a signal to other high-end watch brands that doing so is an appropriate or perhaps wise idea. The wrist rolex replica sale watch industry to a large degree has a "follow the leader" type of culture. Second, it acts as supporting measure to further replica watches uk legitimize the internet as a prime luxury advertising destination.